MS Excel w dziale zakupów

cena netto: 900 zł /os
  • 24 - 25 września 2020 Wrocław
Hotel Mercure Wrocław Centrum **** zapisz się
  • 5 - 6 listopada 2020 Kraków
Hotel Campanile Kraków *** zapisz się
  • Pobierz formularz rejestracyjny: doc pdf
  • Pobierz ofertę: pdf
Ocena szkolenia (w skali do 5)
4,80
Ekspert prowadzący

Ekspert MS Excel, MS Office, MS Access

MS Excel

Absolwent magisterskich studiów na wydziale matematyki Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz studiów podyplomowych z Informatyki na Uniwersytecie Wrocławskim. Ekspert w dziedzinie szkoleń komputerowych pakiet MS Office, w szczególności MS Word, MS Excel, MS Access na wszystkich poziomach zaawansowania. Charakteryzuje się przystępnym i efektywnym językiem przekazu dydaktycznego, potrafiąc w zrozumiały sposób omówić i wytłumaczyć złożone funkcje danego programu, […]

Opis i cel szkolenia

Kurs skierowany jest do osób pracujących i zarządzających działami handlowymi, które chcą usprawnić codzienną pracę w dziale zakupów. Podczas szkolenia Uczestnicy utrwalą dobre przyzwyczajenia związane z pracą w programie.

Korzyści dla uczestników

  • przygotować niezbędne kalkulacje
  • tworzyć i posługiwać się tabelami przestawnymi
  • tworzyć spójne i przejrzyste raporty, analizy i zestawienia

Metody szkolenia

Szkolenie oparte jest głównie na ćwiczeniach praktycznych, przeplatanych krótkimi wprowadzeniami do tematu.

  • case study – praca na przykładach z działów zakupów
  • ćwiczenia
  • inne

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych – 2 dni szkoleniowe

Program szkolenia

Dzień 1

1. Utrwalenie podstaw programu Excel

  • adresowanie względne i bezwzględne
  • podstawowe operacje na komórkach i formatowanie
  • poprawne używanie formatowania – format liczbowy, walutowy, procentowy, tekstowy, daty
  • wypełnianie serią danych,

2. Kalkulacje przy użyciu funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel

  • funkcje wyszukiwania i odwołań (wyszukaj.pionowo, wyszukaj poziomo)
  • funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub)
  • funkcje matematyczne (suma.jeżeli)
  • funkcje tekstowe (lewy, prawy, fragment.tekstu)
  • funkcje daty (dziś, dzień, miesiąc, rok, dzień.tyg, dni.robocze, dzień.roboczy, data.różnica)
  • zagnieżdżanie funkcji
  • tworzenie i wykorzystanie nazw w formułach

3. Przygotowanie dokumentów dla działu zakupów

  • ocena dostawców
  • ocena ofert
  • budżet
  • kalendarz zadań i płatności
  • RFI – zapytanie o informację, RFP – zapytanie o ofertę, RFQ – zapytanie o cenę
  • wzór faktury, zamówienia

Dzień 2

4. Analiza danych za pomocą tabeli przestawnej

  • formatowanie danych
  • tworzenie tabeli przestawnej
  • wykresy przestawne
  • grupowanie danych
  • pola i elementy obliczeniowe

5. Tworzenie formularzy i poprawność danych

  • tworzenie list
  • ograniczenie wpisywania danych w określonym formacie

6. Ochrona arkusza i skoroszytu

  • ochrona arkusza i skoroszytu
  • ustawianie haseł dla różnych użytkowników
  • udostępnianie części chronionego arkusza
  • udostępnianie plików do pracy w sieci, wykorzystanie chmury
  • sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych

7. Wykresy

  • prezentacja na wykresie niestandardowych danych za pomocą osi pomocniczej
  • etykiety danych
  • linie trendu
  • wykresy mieszane
  • elementy graficzne

Harmonogram szkolenia

Rejestracja uczestnikówod godz. 9:40
Zajęcia10:00 - 11:00
Przerwa11:00 - 11:15
Zajęcia11:15 - 13:00
Obiad13:00 - 13:40
Zajęcia13:40 - 15:00
Przerwa15:00 - 15:10
Zajęcia15:10 - 17:00
Zajęcia9:00 - 11:00
Przerwa11:00 - 11:15
Zajęcia11:15 - 13:00
Obiad13:00 - 13:40
Zajęcia13:40 - 15.00
Przerwa15.00 - 15.10
Zajęcia15:10 - 16:00

Wartość inwestycji

Cena udziału w szkoleniu wynosi 900 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, certyfikat ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu: jest przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub on-line

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT podlega ZWOLNIENIU. W tym celu należy uzupełnić i przesłać podpisane oświadczenie.

wzór oświadczenia
  • 24 - 25 września 2020 Wrocław
Hotel Mercure Wrocław Centrum **** zapisz się
  • 5 - 6 listopada 2020 Kraków
Hotel Campanile Kraków *** zapisz się
  • Pobierz formularz rejestracyjny: doc pdf
  • Pobierz ofertę: pdf

Kontakt

Damian Puchniarz

Kierownik działu handlowego

Bartosz Bartczak

Partner biznesowy

Krzysztof Słowik

Partner biznesowy

zobacz więcej

OneStepUp Sp. z o. o.

Biuro: Al. Jerozolimskie 202

02-486 Warszawa

Biuro czynne:

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Rozumiem