Szkolenie: Narzędzia oceny i doskonalenia procesów logistycznych: MMOG/LE, LEANDoskonalenie procesów więcej
Szkolenie: Problem Solving – identyfikacja i skuteczne rozwiązywanie problemówDoskonalenie procesów więcej
Szkolenie: MSA – Measurement Systems Analysis – poprawa systemów pomiarowychDoskonalenie procesów więcej
Szkolenie: Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2015-10Doskonalenie procesów więcej
Szkolenie: Audytor Wewnętrzny w Przemyśle Motoryzacyjnym wg IATF 16949:2016 i ISO 9001:2015Doskonalenie procesów więcej
Szkolenie: LFMEA – analiza przyczyn i skutków wad w procesach logistycznychDoskonalenie procesów więcej
Szkolenie: Zarządzanie procesami łańcucha dostaw w sektorze automotive zgodnie z IATF 16949Doskonalenie procesów więcej
Szkolenie: Zarządzanie wizualne i skuteczna komunikacja w przedsiębiorstwie stosującym Lean ManufacturingDoskonalenie procesów więcej
Szkolenie: Zarządzanie procesami z wykorzystaniem narzędzi statystycznych SPCDoskonalenie procesów więcej
Szkolenie: Budowanie zespołu – tworzenie wydajnych i trwałych zespołówUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Pierwsze kroki menadżera – fundamenty przywództwa i zarządzania zespołemUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Doskonalenie umiejętności menadżerskich z wykorzystaniem gry symulacyjnejUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Design Thinking praktyczne warsztaty myślenia nieszablonowegoUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Jak radzić sobie z wyzwaniami świata BANI – strategie przetrwania i adaptacji do zmianUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Zarządzanie zmianą w organizacji – menadżer w świecie VUCAUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Techniki oswajania stresu – jak budować równowagę i odpornośćUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Zarządzanie jako wyzwanie w obliczu manipulacji i braku motywacji po stronie podwładnychUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Kreatywne rozwiązywanie problemów w trudnych sytuacjach biznesowychUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Klientocentryczność – budowanie przewagi konkurencyjnej w obsłudze KlientaUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Efektywność pisemnej komunikacji elektronicznej w pokoleniach X-Y-ZUmiejętności interpersonalne więcej
Trening dla trenerów – Warsztat doskonalący umiejętności pracy z grupą szkoleniowąUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Trening Myślenia Krytycznego – kluczowej kompetencji przyszłościUmiejętności interpersonalne więcej
Szkolenie: Lean Coaching jako narzędzie rozwiązywania problemów i rozwoju pracownikówUmiejętności interpersonalne więcej
ToolBox Project Managera – warsztaty praktyczne z Zarządzania ProjektamiZarządzanie projektami więcej
Szkolenie: Team Work w Projekcie – techniki współpracy i komunikacji w zespole projektowymZarządzanie projektami więcej
Szkolenie: Dynamiczne zarządzanie harmonogramem w projekcie przy użyciu MS ProjectZarządzanie projektami więcej
Szkolenie: Zarządzanie polityką szkoleniową – Efektywny Learning & Development ManagementHR Management więcej
Szkolenie: Onboarding – jak zaprojektować i wdrożyć proces skutecznej adaptacji nowego PracownikaHR Management więcej
Szkolenie: Efektywna rekrutacja i selekcja – jak przyciągnąć, pozyskać i zatrudnić najlepszych PracownikówHR Management więcej
Szkolenie: Komunikacja międzypokoleniowa czyli efektywne zarządzanie pokoleniami Baby Boomers, X, Y, Z i AlfaHR Management więcej
Szkolenie: Sztuka prowadzenia prezentacji z wykorzystaniem programu MS PowerPointSzkolenia komputerowe więcej