Trener biznesu, coach biznesu, negocjator. Aktywny przedsiębiorca z bogatą praktyką zawodową.
Kiedyś handlowiec, Regionalny Kierownik Sprzedaży, Dyrektor Handlowy – Członek Zarządu. Dzisiaj uznany trener i partner największych organizacji biznesowych
w Polsce. Swoje doświadczenie i wiedzę nabytą w korporacjach z powodzeniem wykorzystuje we współpracy z mniejszymi organizacjami, często rodzinnymi firmami, które stoją u progu rozwoju i potrzebują systemowego wsparcia.
Specjalizuje się w szkoleniach dla menadżerów, negocjacjach, sprzedaży oraz wprowadzania narzędzi AI w biznesie.
W swoim bogatym życiu zawodowym organizował przedstawicielstwa handlowe firm HAFT SA. i WELTOM SA. w Paryżu i Moskwie. W ramach prowadzonej przez siebie działalności, organizował od podstaw firmę o zasięgu międzynarodowym a potem z powodzeniem sprzedawał produkowane we własnej firmie tzw. „pets funeral products” na wymagające rynki UK i USA. Prowadził mediacje pomiędzy firmami Leo Burnett a spółką Orange. W ramach swojej praktyki coachingowej prowadził indywidulany coaching dla dyrektorów w firmie Orlen SA. Wspierał rozwój firm handlowych napotykających na drodze do rozwoju bariery wzrostu min Maxima Fides, Automobile Expert, Megachemie. W ramach działań o zasięgu międzynarodowym, wspierał i pomagał w organizacji przedstawicielstw na rynkach wschodnich /Ukraina i Rosja/ takim firmom jak eService, Lukas Bank, Tines. W działaniach ukierunkowanych na poprawę efektywności podejmowanych działań handlowych realizował min.: coaching in the job z grupą ok. 50 handlowców Scania Polska oraz coaching in the job z grupą ok 20 handlowców w firmie Platinum Oil /Wielkopolskie Centrum Dystrybucji/.
Wykształcenie, kursy, szkolenia:
- Specjalista Grafiki AI
- Prompt Engineer AI
- Copywriter VIP
- Soft Skill OSS training TTT DAF. Centrum Szkoleniowe DAF
- Centrum Szkoleniowe Mercedes Bezn, Global Training Center Stuttgart-Vaihingen TRAIN THE TRAINER, Mercedes Academy
- Auction Room „Francis Smith” Szkolenie z prowadzenia aukcji i staż, Londyn,
- Studium dla Dyrektorów Marketingu i Sprzedaży, Centrum Prywatyzacji Serock
- Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie – Ekspansja na rynek amerykański
- Motivational Appraisal of Personal Potencial, International Potencial Network, INC Mineapolis
- SGH Warszawa – studium Public Relation
- Międzynarodowa Szkoła Menedżerów w Warszawie, Studium z Organizacji i Zarządzania Sprzedażą
- Akademia Ekonomiczna w Krakowie Studia Podyplomowe – Zarządzanie i Marketing
- Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
Współpracował min. z: DAF POLSKA, Mercedes-Benz, Scania,, Orlen, Lotos, Tmobile, Orange, Pilkington, International Paper, Luxmed, Can Pack, Delphi, Bayer, PKO BP, BGŻ, Deutsche Bank i wiele innych.
Co wyróżnia Wojciecha w pracy trenera:
- „minimum słów – maksimum efektów; poprzez doświadczenie, współdziałanie, aktywność tworzymy przestrzeń do trwałej zmiany zachowań”
- „dostępną, znaną i sprawdzoną metodologię stosuje świadomie i w wyważony sposób, aby skutecznie i elastycznie odpowiadała na zdiagnozowany deficyt;
- „na wstępie zachęca uczestników naszych warsztatów do mówienia tego,
co niepopularne – a zarazem prawdziwe – aby pokazać, jak odnieść sukces – pomimo realnych przeciwności” - „rozbudza ciekawość, otwiera głowy – na nowe perspektywy i serca – na nowe przeżycia. Angażuje do współpracy i wyzwala odwagę do wprowadzania zmian.
Dzięki temu osiągamy wzrost efektywności i satysfakcji z podejmowanych działań” - „prowokuje do wyjścia ze strefy komfortu, by móc doświadczać nowych zachowań. Uczymy się nowego podejścia, by szukać nowych i różnorodnych rozwiązań. Dzięki temu Klienci zwiększają swoją skuteczność i często wracają do niego po więcej”