Wartością wypływającą z uczestnictwa w tym treningu, jest pozyskanie kwalifikacji inżynierii słowa pisanego, eliminującego nieufność, antagonizm i opór odbiorcy e-komunikatu i komunikatów fonicznych. Współczesna nauka udokumentowała wiele anatomicznych zależności wpływu słowa pisanego na system nerwowy, emocje, motywację i postawy odbiorcy. Siła sugestywności słowa pisanego zależy nie tylko od samej treści argumentu, ale też od wielu czynników gramatycznych i leksykalnych. Na procesy motywacyjne odbiorcy, oddziałuje nawet sama architektura zdania, jego konstrukcja składniowa, strona bierna lub czynna, a także typy grafemów(fonemy, morfemy, typ samogłoski i spółgłoski w słowie, architektura czcionki, szyk wierszy, akapitów itp.) Słowo pisane rządzi się zupełnie innymi prawami siły społecznej i sugestywności, niż słowo mówione. O wartości inwestycyjnej tego treningu, przesądza fakt, że proponowane tu instrumenty wpływu są efektywne, a nie są powszechne. Przewaga konkurencyjna wynika nie tylko z samego produktu, lecz także z komunikatu o tym produkcie. Mam zatem przeświadczenie, że warto umieć więcej, niż inni. Tym bardziej wobec wzrostu konkurencyjności, ludzkiej tendencji do nieufności i generalizowania opinii.
Cele treningu:
- Poznanie i opanowanie mechanizmów tworzenia wiarygodnej, sugestywnej argumentacji, opinii i informacji o firmie oraz produkcie w przestrzeni internetowej oraz w dialogach handlowych bezpośrednich. Wzmocnienie wiarygodności firmy i produktu, przez wykorzystanie specyfiki percepcji e-komunikatów oraz zaawansowanej inżynierii słowa mówionego, czyli praktyczne opanowanie neurosemantyki.
Neurosemantyka- dziedzina nauki definiująca wpływ i charakterystykę słowa mówionego, na system nerwowy odbiorcy, jego emocje, refleksje i postawy.
- Opanowanie praktycznej, cybersemantycznej umiejętności eliminowania negatywnej siły opiniotwórczej u potencjalnych klientów. Udoskonalenie procesu totalnego uwiarygodnienia informacji w przestrzeni internetowej.
Cybersemantyka- dziedzina nauki badająca zależności cech komunikatów pisanych w sieci, w relacji do ich wpływu na system nerwowy odbiorcy, jego emocje, motywacje, refleksje i postawy.
- Praktyczne pozyskanie metod kontroli motywacji potencjalnego klienta i definitywne ugruntowanie konkurencyjności podmiotu, poprzez zastosowanie cybersemantyki i neurosemantyki w dialogach handlowych, infoliniach oraz wszystkich aktach fonicznej komunikacji zewnętrznej.
- Zwiększenie ekspansji podmiotu poprzez metodyczne wykorzystanie reguł cybersemantyki, a tym samym zarządzanie wiarygodnością i wartością produktu. Redagowanie ofertowych treści copywriterskich, kontrolujących i eliminujących antagonistyczne ataki hejterskie, tworzenie maksymalnie wiarygodnych e-komunikatów, opisów usług lub produktów, determinujących bezpieczeństwo i motywację odbiorców. Budowanie wyjątkowości marki. Doskonalenie personelu handlowego w zakresie wiarygodnej semantyki.