Opis szkolenia
Nawet świetnie przygotowany merytorycznie pracownik może sprawić wrażenie niekompetentnego przez swój brak taktu czy znajomości etykiety. Biznes to nie tylko sprzedaż produktów czy usług, to utrzymywanie kontaktów, a także pozyskiwanie nowych. To również konferencje, panele dyskusyjne, czy służbowe wizyty w restauracjach. Ponadto to umiejętność odnalezienia się w relacjach wewnątrz firmy oraz dopasowania się do każdej sytuacji oraz osoby.
Cel szkolenia
Dzięki mojemu szkoleniu Twoi pracownicy będą potrafili poruszać się w świecie biznesu bardziej swobodnie, a poziom
kultury w firmie wzrośnie. Nieważne z kim będą mieli do czynienia – z prezesem dużej firmy, szeregowym pracownikiem innej korporacji, kluczowym czy masowym klientem Twojej firmy – zawsze pozostawią dobre wrażenie.
Szkolenie, które proponuję nie jest nudnym wykładem o dworskich manierach, a przyjemnym, pełnym humoru warsztatem, na którym omówimy sytuacje, z jakimi Twoi współpracownicy spotykają się na co dzień lub będą spotkać się w przyszłości. Znajomość tych zasad spowoduje, że pracownicy poczują się pewniej, zaczną budzić zaufanie, a ludzie będą chętniej do nich wracać.