Nasi Eksperci

Łukasz Szpak

MS Power BI / Power Query / Power Pivot

Ekspert w One Step Up. Analityk biznesowy z 9-letnim doświadczeniem w opracowywaniu modeli biznesowych (tzw. business case). Specjalizuje się w konstruowaniu zaawansowanych narzędzi, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne. Jako doświadczony ekspert zaprojektował oraz wdrożył z sukcesem kilkadziesiąt optymalizacji i automatyzacji procesów analitycznych. Dzieli się wiedzą w zrozumiały i przystępny sposób, prowadząc szkolenia m.in. z programu MS Excel dla pracowników działu finansów/controllingu (analityków, kontrolerów, dyrektorów)

Julia Anna Parzonka

PREZI

Ekspert PREZI, myślenia wizualnego i sztuk wizualnych, takich jak graphic recording, sketchnoting, mindmapping, prezentacji. Wiedzę teoretyczną zdobywała na Uniwersytecie Jagiellońskim, na wydziale Marketing i Zarządzanie, a wiedzę praktyczną przez lata wykorzystując rysunek i obraz w pracy zawodowej i osobistych pasjach. Tworzy zapisy graficzne z konferencji i wystąpień. Zamienia słowa prelegentów w notatki wizualne i wielkoformatowe obrazy. Uczy, w jaki sposób komponować obraz, aby efektywnie docierał i zapisywał się w pamięci słuchacza. Prowadzi szkolenia z zakresu prezentacji, myślenia wizualnego, myślenia kreatywnego i eksperymentu w edukacji.

Magdalena Barczyk

Transport lotniczy i morski

Ekspert ds. logistyki transportu z 15 letnim doświadczeniem. Praktyczną wiedzę zdobywała w międzynarodowych firmach w branży TSL. Specjalizuje się w obszarach transportu lotniczego, morskiego i drogowego. Szkolenia opiera przede wszystkim na wiedzy praktycznej podpartej teorią i obowiązującymi regulacjami prawnymi. Prowadzi doradztwo w zakresie technik negocjacji sprzedaży frachtów, planowania tras, wprowadzania nowych narzędzi na rynek logistyczny, optymalizacji kosztów transportowych, importu z Chin.

Joanna Cur

RODO, Prawo Pracy

Ekspert One Step Up – praktyk biznesu z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Prawnik z wykształcenia. Specjalista prawa pracy oraz zagadnień związanych z ochroną danych osobowych. Posiada uprawnienia Inspektora Ochrony Danych. Ma doświadczenie w tworzeniu, aktualizacji i implementacji dokumentacji pracowniczej do wymogów przepisów kodeksu pracy oraz RODO.
Doświadczony rekruter i trener w branży telekom, pharma oraz FMCG. Realizowała projekty rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne, managerskie oraz sprzedażowe.

dr hab. Ewa Gwardzińska

Prawo celne

Ekspert w dziedzinie szeroko pojętych regulacji prawa celnego. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, adiunkt w Katedrze Prawa Administracyjnego i Finansowego Przedsiębiorstw a obecnie także współpracownik Akademii Sztuki Wojennej i Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Ostrołęce, gdzie prowadzi wykłady na studiach podyplomowych.
Szkolenia z zakresu prawa celnego prowadzi od 2010r.. Wieloletni konsultant i członek honorowy Polskiej Izby Cła Logistyki i Spedycji, agent celny oraz członek Rady Konsultacyjnej Służby Celnej w latach 2015-2016.
Autorka ponad 60 publikacji z prawa celnego i gospodarczego, w tym w języku polskim, angielskim i rosyjskim.

Ekspert celny

AEO, Prawo celne

Wieloletni ekspert związany ze Służbą Celną. Pracownik Urzędu Celnego. W ramach wykonywanych obowiązków, nadzoruje zarówno wprowadzanie jak i wyprowadzanie towaru z terytorium Unii Europejskiej. Kontroluje spełnianie przez wprowadzane towary środków polityki handlowej, współpracuje z wyspecjalizowanymi organami jak Urząd Komunikacji Elektronicznej, Inspekcja Handlowa, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Wojewódzka Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów RolnoSpożywczych, Państwowa Inspekcja Sanitarna, Graniczny oraz Powiatowy Lekarz Weterynarii, kontrolą fitosanitarną oraz służbami jak Straż Graniczna, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego i innymi w celu uzyskania opinii o towarach. Posiada praktyczną znajomość wszystkich systemów funkcjonujących w służbie celnej oraz przepisów prawa dotyczących obrotu towarowego z zagranicą.

Sławomir Zieliński

Kierowanie zespołem

Trener grup, motywujący animator zespołów, budowniczy zespołów. Moderator negocjacji i strategicznych wydarzeń towarzyszących wprowadzaniu zmian w organizacji. Interim Menedżer dla audytu procesów zarządzania, projektowania zmian oraz wdrożeń innowacji systemowych. Lider w projektach wymagających współdziałania kompetencji miękkich i twardych z współczynnikami wyników biznesowych, tak dla Kadry Zarządzającej jak i dla Zespołów Pracowniczych, w celu uzyskania mierzalnego wzrostu efektywności organizacji. Coach liderów, Executive coach, Biznes coach, Coach organizacji.

Ekspert One Step Up

Związki zawodowe, Mobbing.

Prawnik, ekspert z zakresu prawa pracy z ponad 20 letnim stażem. Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener i doradca.  Prowadzi szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych,  prawa pracy, związków zawodowych oraz Human Resources.

Rafał Oszajca

Magazyn - Inwentaryzacja

Ekspert One Step Up w zakresie gospodarki magazynowej. Praktyk w zakresie Inwentaryzacji. Absolwent Politechniki Łódzkiej na wydziale Zarządzania Logistyką jak również Uniwersytetu Łódzkiego na wydziale Zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych firmach logistycznych takich jak Procter & Gamble czy DHL. Odpowiedzialny za wdrożenia wielu procesów magazynowych usprawniających przepływ i składowanie materiałów. Wprowadzał w odległym magazynie system RTCIS – Real Time Computer Information System.

Konrad Gurbała

Lean Manufacturing / TPM / TWI

Ukończył studia podyplomowe z zakresu ZZL. Studiował na uniwersytecie Paris–IX Dauphine we Francji oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Jego doświadczenia zawodowe związane jest z sektorem przemysłowym, głównie motoryzacyjnym.  Pracował m.in. dla Toyota i Valeo. Samodzielnie prowadził projekty związane ze znacznymi zmianami kultury organizacyjnej oraz wprowadzeniem narzędzi z zakresu japońskich metod zarządzania produkcją.

Jako prelegent występował m.in. na konferencjach poświeconych nowoczesnym metodom zarządzania produkcją, ze szczególnym naciskiem na operacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi na produkcji.

 

Jacek Jarmuszczak

Zarządzanie logistyką zakupami i dostawcami

Doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki, i strategii generowania oszczędności.

Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził projekty optymalizacji kosztów i negocjacje z dostawcami. Później dla dobrze znanej marki i lidera w swoim sektorze firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię optymalizacji kosztów, budował bazę dostawców, prowadził kluczowe projekty oszczędnościowe m.in. wdrażał lean supply chain w zakładach Europejskich i Azjatyckich.

Później jako kierownik działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Grupy Carlsberg na całym świecie.

Przemysław Lisek

Zarządzanie projektami

Absolwent studiów magisterskich Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego na specjalności Logistyka oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami na Wyższej Szkole Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych w Gdyni.
Doświadczony menedżer projektów, trener i konsultant biznesowy. Na początku kariery związany z zarządzaniem projektami marketingowymi i organizacją dużych, międzynarodowych i krajowych konferencji i kongresów. Jako dyrektor zarządzający spółki turystycznej nabył doświadczeń z obszaru transformacji przedsiębiorstwa, wdrożeń IT i controllingu. Od 14 lat szkoli przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania projektami zarówno w wielkich korporacjach, jak i w organizacjach o mniejszych strukturach. Przez 10 lat promotor i opiekun merytoryczny Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami na WSAiB w Gdyni.

Na liście klientów kilkadziesiąt polskich przedsiębiorstw i międzynarodowych korporacji, m. in. 3M, Allegro, ABB, BSH, Polimex Mostostal, Grupa Eurocash, Alior Bank, Grupa Żywiec, Polska Telefonia Cyfrowa, Getin Bank, Thales, PESA, UPC Polska, Volvo, Avon, LU Polska, Philips Lighting Piła, PLL LOT, Lorentz, Rafako, Roche Polska.

Dr Andrzej Lewandowski, MBA

Komunikacja w projekcie, Autoprezentacja

Absolwent Wydziału Lekarskiego AM w Warszawie i Uniwersytetu Londyńskiego (Royal Holloway College) – MBA in international management, chirurg, nauczyciel akademicki, tłumacz, menedżer, biznesmen, trener, konsultant. Pracował w wielu krajach, na różnych kontynentach.

Ekspert w zakresie szkoleń z zarządzania projektami, nowoczesnego przywództwa, komunikacji w projekcie i autoprezentacji. Prowadzi również tematy Różnic międzykulturowych w biznesie, Kultura innowacji, Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, Kreatywność i innowacyjność w biznesie, Negocjacje międzykulturowe,

Prowadził szkolenia dla takich firm jak Coca Cola, GE, GM, Lafarge, ABB, ABB University, Frito Lay, Motorola, HP, Francuski Instytut Zarządzania, Orlen, Shell, Bovis, Orlen-Gaz, Linklaters, Alcatel-Lucent, Akademia Liderów Rynku Kapitałowego, Adecco, Tetra, Warbud, Bayer, Philip Morris Int., MS Services, Maspex, Danfoss, J & J, Polpharma, Teva, Bayer, DZ Bank, BGK, i wiele innych.

dr Jakub Spyra

Zarządzanie stresem /Marketing / Komunikacja

Ukończył Akademię Medyczną w Gdańsku, Uniwersytet Zielonogórski, a także Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. Z wykształcenia – gerontolog-neuroimmunolog. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie trenerskie. Zajmuje się treningiem kontroli emocji, audytu śledczego, negocjacji, przywództwa, aspektami psychologicznymi w zawodach ekstremalnych, a także rozwojem personalnym.
Przeprowadził warsztaty w setkach firm na terenie kraju. Jego doświadczeniu i umiejętnościom zaufały instytucje państwowe o charakterze śledczym m.in. BOR, MON, MSWiA oraz banki, spółki skarbu państwa, międzynarodowe kancelarie. To o nim mówią, że trenował mózgi snajperów.
Podczas swoich zajęć korzysta z innowacyjnych technik dydaktycznych, dzięki czemu jego zajęcia oceniane są jako ciekawe, zaskakujące i efektywne

Eksperci BTI

Master Class Coach & Mentor

Cykl szkoleń prowadzony przez czterech ekspertów:

  • Marcin Sebastian Rogowski
  • Szymon Lach
  • Patrycja Korpacka-Błaszczuk
  • Mariusz Błaszczuk

Eksperci BTI

Master Class Business Speakers

Cykl szkoleń prowadzony przez czterech ekspertów:

  • Jerzy Zientkowski
  • Maciej Orłoś
  • Szymon Lach
  • Marcin Sebastian Rogowski

Katarzyna Krupa

Ekspert ds. wizerunku i etykiety

Ukończyła Dyplomację na Kierunku Stosunki Międzynarodowe w Collegium Civitas w Warszawie. Pracowała w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Jest ekspertem w zakresie etykiety i wizerunku w biznesie. Wiedzę przekazuje z humorem i klasą podczas szkoleń dla firm i osób prywatnych.
Prowadzi liczne imprezy i eventy, zarówno polsko, jak i anglojęzyczne. Jest prezenterką telewizyjną, reporterką, a także tancerką i wielokrotna finalistka turniejów tańca towarzyskiego na całym świecie. Przez wiele lat związana była ze stacją TVN. Uczestniczyła w 5 edycjach kultowego Tańca z Gwiazdami. Prowadziła wywiady, reportaże i liczne zapowiedzi na żywo dla Dzień Dobry TVN oraz Telewizji WP.

Lidia Krużycka

Produkcja / Lean / 5S

Trener i konsultant Lean Manufacturing. Specjalizuje się w narzędziach Lean Management oraz rozwijaniu kompetencji przywódczych.
Wyróżnia ją otwartość, pogoda ducha, posługiwanie się językiem dostosowanym do umiejętności uczestników szkoleń i warsztatów. Swoim entuzjazmem oraz zaangażowaniem porywa nawet najbardziej zatwardziałych wyznawców „tego nie da się zrobić” do działania, potrafi natchnąć ich równie pozytywnym nastawieniem.
Wszystkie działania realizuje w oparciu o własne doświadczenia jak i inspiracje do samodzielnego i zespołowego poszukiwania rozwiązań sprawiając, że po zakończeniu szkolenia/projektu patrzenie uczestników na otaczającą ich codzienność jest pełne zapału, pozytywnego myślenia, wiary we własne umiejętności i otwartości na nowe możliwości.
Realizowała szkolenia m. in. dla ABB sp. z o.o., Klose sp. z o.o., Technicolor Polska sp. z o.o., Apator S.A., Berker Polska
sp. z o.o., Uniq Lisner sp. z o.o., Esselte Polska sp. z o.o., Hilding Polska sp. z o.o., Oriflame Products Poland sp. z o.o., Masterfoods Polska sp. z o.o., Unilever Polska sp. z o.o., CEDC International Sp. z o.o.

Ekspert Zarządzanie Projektami

IPMA D i C; MS Project 2016

Elżbieta Kotelnicka

Akredytowany trener, PRINCE®i Change Management, Practitioner MSP® oraz Foundation MoP®

M_o_R® Foundation

Akredytowany trener Zarządzania projektami

Eliza Gniado

Train the Trainer

Trenerka biznesu, coach, certyfikowany konsultant DISC,  superwizorka metody dramy,Swoje doświadczenie menadzerskie zdobywała w takich Firmach jak Orange czy T-mobile. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zawodzie trenera potrafi dobrze zrozumieć potrzeby organizacji, umie współpracować z działem szkoleńi rozwoju oraz biznesem.Jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadzała metodę dramy do szkoleń biznesowych. Specjalizuje się w warsztatach rozwijających umiejętności osobiste, związane z zarządzaniem oraz w szkoleniach z obsługi Klienta i sprzedażowych, gdzie nacisk kładzie na budowanie długofalowych relacji.

Jagoda Wąsowska

Zarządzanie stresem

Trener i konsultant, Coach, Magister edukacji.
Od ponad 22 lat pracuję w obszarze związanym z edukacją, od 18 lat w branży szkoleniowej. Karierę trenerską rozpoczęłam w Rzeszowskiej Szkole Menadżerów Stowarzyszenia Promocji Przedsiębiorczości. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyłam w Akademii Nauki w Warszawie. Certyfikat I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Mam bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych, prowadziłam szkolenia dla takich firm jak: ABB sp. z oo, ABOVO, ADIENT Seating Polska Sp.zoo, Agencja Rozwoju Regionalnego, ADRENALINE, Akademia Nauki, Akademia Tańca, Alima Gerber, Allianz, Amway, Antalis, ASSECO, AUDIO SAT, AVIO, Bombardier, Busines School, BGŻ, Canal +, CMC, Coca-Cola, Colian, Demos Polska, Danfos, EMC, ERA – Polska Telefonia Cyfrowa, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Gemalto, HERMES EULER, Laboratorium Komunikacji Sp. z o.o., IKEA,…

prof. nadzw. dr hab. Maciej Stajniak

Transport i spedycja

Absolwent Wydziału Transportu i Łączności Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie w 2003 r. uzyskał stopień naukowy doktora.
Stopień doktora habilitowanego nauk ekonomicznych uzyskał w 2013 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Profesor nadzwyczajny, Kierownik Katedry Logistyki i Systemów Transportowych w Wyższej Szkole Logistyki oraz Główny Specjalista ds. Logistyki w Instytucie Logistyki i Magazynowania.
Specjalista w zakresie zarządzania transportem w przedsiębiorstwie. Kieruje projektami międzynarodowymi oraz konsultingowymi dla przedsiębiorstw z zakresu transportu w systemach logistycznych, prowadzi prace badawcze, zajmuje się doradztwem i szkoleniami. Specjalista w zakresie reklamacji i roszczeń oraz odpowiedzialności przewoźnika i spedytora w transakcjach krajowych i międzynarodowych.
Członek sekcji Logistyki i Procesów Transportowych w Komitecie Transportu Polskiej Akademii Nauk.

Grażyna Żarlicka

Auditor ISO

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu systemów zarządzania ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001/ISO 45001, Wewnętrznego Systemu Kontroli (WSK) jako konsultant oraz auditor wewnętrzny i zewnętrzny jednostek certyfikujących.
Od wielu lat nadzoruje i doskonali system zarządzania ISO 9001, ISO 22000 i ISO 27001 w firmie logistycznej, pełniąc funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Systemu Zarządzania.
Prowadzi liczne szkolenia otwarte oraz zamknięte. Realizowała szkolenia i wykłady dla jednostek samorządu terytorialnego, firm produkcyjnych, handlowych i usługowych w tym w ramach współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Jakości Zarządzania POLISOLAB, Klubem POLSKIE FORUM ISO 9000, Centrum Edukacji Grupy ORLEN, a także dla studentów na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Politechniki Warszawskiej na Wydziale Mechatroniki w Instytucie Metrologii i Inżynierii Biomedycznej.

Mariusz Pawlikowski

Intrastat

Ekspert w One Step Up. Agent celny, wieloletni praktyk w zakresie wypełniania deklaracji Intrastat.
Na prowadzonych szkoleniach łączy część wykładową z warsztatami praktycznymi, które angażują uczestników do prawidłowego wypełniania deklaracji Intrastat. Absolwent i wykładowca na Uczelni Techniczno-Handlowej (dawnej Wyższej Szkoły Cła i Logistyki) w Warszawie.

dr Izabella Tymińska

Zespół Ekspertów Celnych

Wybitny ekspert, doradca i szkoleniowiec z zakresu zastosowania przepisów prawa celnego w praktyce. Aktywny wieloletni praktyk poszerzający swoją wiedzę o aktualne przepisy prawa celnego. Zagadnieniami prawa celnego zajmuje się nieprzerwanie od 2004r.

Do jej zespołu trafiają sprawy najbardziej skomplikowane, zawiłe i wymagające indywidualnego podejścia. Aktualnie jest wykładowcą  w Akademii Sztuki Wojennej na wydziale Zarządzania i Dowodzenia w Instytucie Logistyki w Warszawie. Zawodowo na codzień koordynator ds. zarządzania w firmie produkcyjnej. Autorka wielu artykułów i książek.

Zmieniające się przepisy i niejasne interpretacje urzędników to zjawiska, z którymi pomożemy się Państwu zmierzyć.

 

Tomasz Sidewicz

Negocjacje / Negocjacje zaawansowane

Z wykształcenia filolog angielski. Od 2005r. trener z zakresu negocjacji, głównie międzynarodowych, perswazji i wywierania wpływu, zarządzania poprzez autorytet i charyzmę, sprzedaży B2B/BTC, rekrutacji i audytu działów handlowych, negocjacji w konflikcie interesów, a także etykiety biznesu. Na co dzień wspiera polskich i zagranicznych menedżerów podczas negocjowania kontraktów. Pomaga w opracowaniu skutecznej strategii negocjacyjnej, w zorganizowaniu i prowadzeniu spotkań. Przeprowadza audyt działów handlowych i zakupowych pod kątem organizacji, zarządzania, wydajności oraz kompetencji co przekłada się na ich efektywność. Autor wielu publikacji w pismach branżowych – Puls Biznesu, Essence Magazine, Businessman Magazine. Posiada dyplom Uniwersytetu w Michigan, z zakresu znajomości języka angielskiego jako drugiego języka

Ekspert MS Excel, MS Office, MS Access

MS Excel

Absolwent magisterskich studiów na wydziale matematyki Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz studiów podyplomowych z Informatyki na Uniwersytecie Wrocławskim. Ekspert w dziedzinie szkoleń komputerowych pakiet MS Office, w szczególności MS Word, MS Excel, MS Access na wszystkich poziomach zaawansowania. Charakteryzuje się przystępnym i efektywnym językiem przekazu dydaktycznego, potrafiąc w zrozumiały sposób omówić i wytłumaczyć złożone funkcje danego programu, za co bardzo jest chwalona przez uczestników szkoleń. Osoba cierpliwa i bardzo rzetelna w przekazywaniu wiedzy dla uczestników w różnym wieku.

Maurycy Seweryn

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Ekspert w One Step Up z obszaru wystąpień publicznych. Szkolenie w formie warsztatu z kamerą, bardzo aktywizujące. Mała liczebność grupy pozwala na przećwiczenie wielu elementów. W szkoleniu udział brali m in pracownicy firm: Shell, Danone, Urząd Miasta Warszawa.

Damian Puchniarz

MS PowerPoint / Autoprezentacja

Absolwent Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na wszystkich szczeblach struktury sprzedażowej w polskich firmach korporacyjnych. Kilkuletnie doświadczenie w dziale szkoleń Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z wspieraniem działów sprzedaży w zakresie kreacji skutecznych rozwiązań sprzedażowych i marketingowych. Z zamiłowania trener-praktyk charakteryzujący sie efektywnym językiem przekazu dydaktycznego, który przeszkolił ponad 800 osób. Tworzył i prowadził prezentacje dla wyższego szczebla kierowniczego. W sposób praktyczny i zaawansowany wykorzystuje wiedzę z zakresu PowerPointa w prowadzonych przez siebie szkoleniach i kursach.

Andrzej Pilarczyk

Transport / Mocowanie ładunków

Ekspert One Step Up posiadający wyższe wykształcenie zawodowe o kierunku Administracja Publiczna. Specjalizuje się w rozliczaniu czasu pracy kierowców oraz doradztwie transportowym. Były Inspektor Transportu Drogowego z 10-cio letnim stażem w tej formacji. Szeroka znajomość praktycznych aspektów transportu i rozliczania czasu pracy.

Marta Iwanowska – Polkowska

Trener | Akredytowany Coach ICF PCC

Psycholożka od zawsze związana z biznesem. Wykształcenie zdobyła na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, a także na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Akredytowany coach ICF, poziom PCC (od 2016 roku, wcześniej ACC). Posiada certyfikaty uprawniające do korzystania z narzędzi IP121 i MTQ48 – badających osobowość zawodową i odporność psychiczną. Posiada doświadczenie w realizacji sesji coachingowych z zakresu career coachingu, life coachingu oraz leadership coachingu (ok. 1400 godzin pracy indywidualnej i grupowej). Autorka modelów pracy rozwojowej „Urzeczywistnij swoje JA” ® oraz „Pamiętaj żeby się dziś #nażyć” ®.
Jako trener prowadzi raczej warsztaty, niż typowe szkolenia. W swojej pracy opiera się przede wszystkim na metodach procesowych – zachęca uczestników do refleksji nad swoim funkcjonowaniem, pracy z przekonaniami, świadomego i optymalnego wykorzystania swoich zasobów. W trakcie zajęć prowokuje uczestników do zmiany perspektywy, eksperymentowania, zadawania sobie trudnych pytań.

Blanka Przybysz – Skrzyniarz

Sprzedaż i Marketing

Manager z kilkunastoletnią praktyką w obszarze marketingu, a w szczególności marketingu strategicznego oraz trade marketingu, w tym również marketingu międzynarodowego. Ponadto bogate doświadczenie w zakresie zarządzania sprzedażą, zarządzania produktem, analiz rynkowych, finansów, budżetowania i skutecznego ich wykorzystania w działalności marketingowej przedsiębiorstw.
Studiowała na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Marketing. Wykładowca oraz autorka programu studiów podyplomowych „Zarządzanie Sprzedażą”, „Brand Management” i „Marketing Nowoczesny” realizowanych we współpracy z Franklin University z USA oraz Wyższą Szkołą Bankową.
Wieloletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w agencjach reklamowych i korporacjach międzynarodowych. Obecnie właścicielka agencji reklamowej.
Doradca spółek i trener w zakresie komunikacji marketingowej i brandingu m.in. PZU S.A., VTS GROUP, Argo Card, Invest GDA, POLSKAPRESSE, Wyższa Szkoła Bankowa, Wilbo, Hestia, Zimbo, Blirt, Olivia Business Centre, Poczta Polska.

Ekspert One Step Up

Zarządzanie zmianą / Autorytet

Trener z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym w nauczaniu ludzi dorosłych. Szkoleniowiec, trener i konsultant wspierający wdrażanie idei i narzędzi LEAN Manufacturing, asesor w programach rekrutacyjnych, audytor, coach. Wykształcenie wyższe, pedagogiczne oraz Trener sportowy I klasy, studiował m.in. Psychologię Motywacji w Organizacji,
Prowadzenie szkoleń i warsztatów rozwojowych dla pracowników firm i instytucji z całego kraju w różnych branżach i specjalizacjach – od administracji publicznej i niepublicznej po firmy produkcyjne, automotive, przetwórcze i handlowo-usługowe.
Realizacja kilkuset szkoleń dla liderów obszarów, brygadzistów, mistrzów i kierowników produkcji w zakresie rozwoju kompetencji przywódczych, budowania efektywnych zespołów, wspierania systemów Kaizen, prowadzenia instruktarzy wg metodologii TWI, pomoc przy wdrożeniach metodologii 5S itp..

Kontakt

Damian Puchniarz

Kierownik działu handlowego

Justyna Świętochowska

Starszy spec. ds. szkoleń

Michał Zalewski

Starszy spec. ds. szkoleń

zobacz więcej

OneStepUp Sp. z o. o.

Biuro: Al. Jerozolimskie 202

02-486 Warszawa

Biuro czynne:

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Rozumiem