Nasi Eksperci

Lidia Borkowska

HR/ Zarządzanie zmianą / Kierowanie zespołem

Zobacz pełny profil

Absolwentka andragogiki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie związane z tworzeniem efektywnych struktur pracowniczych, zarządzaniem zmianą, procesami HR, zarządzaniem zespołami i rozwojem pracowników, które zdobywała jako Kierownik Działu Szkoleń, HR Business Partner i Kierownik Personalny w takich firmach jak: PTK Centertel (Operator sieci Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (Operator sieci T-Mobile) oraz Lotte Wedel.

Do niedawna pracowała w ProService Finteco jako HR Manager, gdzie zajmowała się wprowadzaniem zmian w przedsiębiorstwach przejmowanych i przekształcających się. Tworzyła m.in strategie rebrandingowe i odpowiadała za outplacement pracowników.

Honorata Kifner

Zarządzanie Stresem / Work-Life-Balance

Zobacz pełny profil

Trener umiejętności psychospołecznych, Coach, Konsultant.  Zdrowie w firmach to jej zawodowa misja. Pracuje z klientami, którzy chcą lepiej zadbać o siebie, zwiększyć swoją efektywność i tym samym lepiej radzić sobie ze stresem. Szkoli menedżerów, specjalistów i dyrektorów w dużych firmach, ale chętnie pracuje też z klientami indywidualnymi. Współpracuje z działami HR przy projektach związanych z rozwojem i zdrowiem pracowników.

Absolwentka Podyplomowych studiów Praktycznej Psychologii Motywacji, Akademii Zdrowia i Odporności  oraz podyplomowych studiów Psychosomatyka i Somatopsychologia.  Studiowała również na Uniwersytecie Concordia w Montrealu (kurs Human Resources Management). Kilkuletnie doświadczenie korporacyjne zdobyła w ING Banku Śląskim. Dyplomowany trener rozwoju osobistego oraz Coach. Licencjonowany trener Personal Efficiency Program®.

 

Jacek Jarmuszczak

Zarządzanie logistyką, zakupami i dostawcami

Zobacz pełny profil

Doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki, i strategii generowania oszczędności.

Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził projekty optymalizacji kosztów i negocjacje z dostawcami. Później dla dobrze znanej marki i lidera w swoim sektorze firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię optymalizacji kosztów, budował bazę dostawców, prowadził kluczowe projekty oszczędnościowe m.in. wdrażał lean supply chain w zakładach Europejskich i Azjatyckich.

Później jako kierownik działu zakupów elektronicznych w Carlsberg Group, zarządzał zespołem który przeprowadzał ok 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Grupy Carlsberg na całym świecie.

 

Konrad Gurbała

Lean Manufacturing / TPM / TWI

Zobacz pełny profil

Ukończył studia podyplomowe z zakresu ZZL. Studiował na uniwersytecie Paris–IX Dauphine we Francji oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Jego doświadczenia zawodowe związane jest z sektorem przemysłowym, głównie motoryzacyjnym.  Pracował m.in. dla Toyota i Valeo. Samodzielnie prowadził projekty związane ze znacznymi zmianami kultury organizacyjnej oraz wprowadzeniem narzędzi z zakresu japońskich metod zarządzania produkcją.

Jako prelegent występował m.in. na konferencjach poświeconych nowoczesnym metodom zarządzania produkcją, ze szczególnym naciskiem na operacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi na produkcji.

Joanna Cur

RODO, Prawo Pracy

Ekspert One Step Up – praktyk biznesu z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Prawnik z wykształcenia. Specjalista prawa pracy oraz zagadnień związanych z ochroną danych osobowych. Posiada uprawnienia Inspektora Ochrony Danych. Ma doświadczenie w tworzeniu, aktualizacji i implementacji dokumentacji pracowniczej do wymogów przepisów kodeksu pracy oraz RODO.
Doświadczony rekruter i trener w branży telekom, pharma oraz FMCG. Realizowała projekty rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne, managerskie oraz sprzedażowe.

 

Zobacz pełny profil

Jagoda Wąsowska

Zarządzanie czasem/ stresem/ asertywność

Trener i konsultant, Coach, Magister edukacji.
Od ponad 22 lat pracuje w obszarze związanym z edukacją, a od 20  lat w branży szkoleniowej. Karierę trenerską rozpoczęła w Rzeszowskiej Szkole Menadżerów Stowarzyszenia Promocji Przedsiębiorczości. Bogate doświadczenie trenerskie zdobyła w Akademii Nauki w Warszawie. Certyfikat I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się w tematach związanych z organizacją czasu pracy własnej, przeciwdziałaniu stresowi, asertywności, komunikacji i proaktyczności.

 

Zobacz pełny profil

Maurycy Seweryn

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Ekspert z obszaru Autoprezentacji i wystąpień publicznych. Jest zaliczany do grona najlepszych ekspertów od mowy ciała i wystąpień publicznych w Polsce. Zrealizował ponad 1700 szkoleń w tym zakresie, a sam występował już ponad 6000 razy. Wykłada na 3 uczelniach a w wolnych chwilach komentuje mowę ciała dla TVN “FAKTY” oraz Polskiego Radio, dziennika.pl i Superstacji.

Pracę zaczynał na stanowiskach sprzedawcy, asystenta i specjalisty. W kolejnych latach awansował i obejmował stanowiska Dyrektora ds. sprzedaży, Kierownika ds. kluczowych klientów i Dyrektora ds. komunikacji społecznej.

 

dr Izabella Tymińska

Zespół Ekspertów Celnych

Wybitny ekspert, doradca i szkoleniowiec z zakresu zastosowania przepisów prawa celnego w praktyce. Aktywny wieloletni praktyk poszerzający swoją wiedzę o aktualne przepisy prawa celnego. Zagadnieniami prawa celnego zajmuje się nieprzerwanie od 2004r.

Do jej zespołu trafiają sprawy najbardziej skomplikowane, zawiłe i wymagające indywidualnego podejścia. Aktualnie jest wykładowcą  w Akademii Sztuki Wojennej na wydziale Zarządzania i Dowodzenia w Instytucie Logistyki w Warszawie. Zawodowo na codzień koordynator ds. zarządzania w firmie produkcyjnej. Autorka wielu artykułów i książek.

Zmieniające się przepisy i niejasne interpretacje urzędników to zjawiska, z którymi pomożemy się Państwu zmierzyć.

 

Julia Anna Parzonka

PREZI

Ekspert PREZI, myślenia wizualnego i sztuk wizualnych, takich jak graphic recording, sketchnoting, mindmapping, prezentacji. Wiedzę teoretyczną zdobywała na Uniwersytecie Jagiellońskim, na wydziale Marketing i Zarządzanie, a wiedzę praktyczną przez lata wykorzystując rysunek i obraz w pracy zawodowej i osobistych pasjach. Tworzy zapisy graficzne z konferencji i wystąpień. Zamienia słowa prelegentów w notatki wizualne i wielkoformatowe obrazy. Uczy, w jaki sposób komponować obraz, aby efektywnie docierał i zapisywał się w pamięci słuchacza. Prowadzi szkolenia z zakresu prezentacji, myślenia wizualnego, myślenia kreatywnego i eksperymentu w edukacji.

Łukasz Szpak

MS Power BI / Power Query / Power Pivot

Ekspert w One Step Up. Analityk biznesowy z 9-letnim doświadczeniem w opracowywaniu modeli biznesowych (tzw. business case). Specjalizuje się w konstruowaniu zaawansowanych narzędzi, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne. Jako doświadczony ekspert zaprojektował oraz wdrożył z sukcesem kilkadziesiąt optymalizacji i automatyzacji procesów analitycznych. Dzieli się wiedzą w zrozumiały i przystępny sposób, prowadząc szkolenia m.in. z programu MS Excel dla pracowników działu finansów/controllingu (analityków, kontrolerów, dyrektorów)

Rafał Oszajca

Magazyn - Inwentaryzacja

Ekspert One Step Up w zakresie gospodarki magazynowej. Praktyk w zakresie Inwentaryzacji. Absolwent Politechniki Łódzkiej na wydziale Zarządzania Logistyką jak również Uniwersytetu Łódzkiego na wydziale Zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych firmach logistycznych takich jak Procter & Gamble czy DHL. Odpowiedzialny za wdrożenia wielu procesów magazynowych usprawniających przepływ i składowanie materiałów. Wprowadzał w odległym magazynie system RTCIS – Real Time Computer Information System.

Lidia Krużycka

Produkcja / Lean / 5S

Trener i konsultant Lean Manufacturing. Specjalizuje się w narzędziach Lean Management oraz rozwijaniu kompetencji przywódczych.
Wyróżnia ją otwartość, pogoda ducha, posługiwanie się językiem dostosowanym do umiejętności uczestników szkoleń i warsztatów. Swoim entuzjazmem oraz zaangażowaniem porywa nawet najbardziej zatwardziałych wyznawców „tego nie da się zrobić” do działania, potrafi natchnąć ich równie pozytywnym nastawieniem.
Wszystkie działania realizuje w oparciu o własne doświadczenia jak i inspiracje do samodzielnego i zespołowego poszukiwania rozwiązań sprawiając, że po zakończeniu szkolenia/projektu patrzenie uczestników na otaczającą ich codzienność jest pełne zapału, pozytywnego myślenia, wiary we własne umiejętności i otwartości na nowe możliwości.
Realizowała szkolenia m. in. dla ABB sp. z o.o., Klose sp. z o.o., Technicolor Polska sp. z o.o., Apator S.A., Berker Polska
sp. z o.o., Uniq Lisner sp. z o.o., Esselte Polska sp. z o.o., Hilding Polska sp. z o.o., Oriflame Products Poland sp. z o.o., Masterfoods Polska sp. z o.o., Unilever Polska sp. z o.o., CEDC International Sp. z o.o.

Katarzyna Krupa

Ekspert ds. wizerunku i etykiety

Ukończyła Dyplomację na Kierunku Stosunki Międzynarodowe w Collegium Civitas w Warszawie. Pracowała w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Jest ekspertem w zakresie etykiety i wizerunku w biznesie. Wiedzę przekazuje z humorem i klasą podczas szkoleń dla firm i osób prywatnych.
Prowadzi liczne imprezy i eventy, zarówno polsko, jak i anglojęzyczne. Jest prezenterką telewizyjną, reporterką, a także tancerką i wielokrotna finalistka turniejów tańca towarzyskiego na całym świecie. Przez wiele lat związana była ze stacją TVN. Uczestniczyła w 5 edycjach kultowego Tańca z Gwiazdami. Prowadziła wywiady, reportaże i liczne zapowiedzi na żywo dla Dzień Dobry TVN oraz Telewizji WP.

Tomasz Sidewicz

Negocjacje / Negocjacje zaawansowane

Z wykształcenia filolog angielski. Od 2005r. trener z zakresu negocjacji, głównie międzynarodowych, perswazji i wywierania wpływu, zarządzania poprzez autorytet i charyzmę, sprzedaży B2B/BTC, rekrutacji i audytu działów handlowych, negocjacji w konflikcie interesów, a także etykiety biznesu. Na co dzień wspiera polskich i zagranicznych menedżerów podczas negocjowania kontraktów. Pomaga w opracowaniu skutecznej strategii negocjacyjnej, w zorganizowaniu i prowadzeniu spotkań. Przeprowadza audyt działów handlowych i zakupowych pod kątem organizacji, zarządzania, wydajności oraz kompetencji co przekłada się na ich efektywność. Autor wielu publikacji w pismach branżowych – Puls Biznesu, Essence Magazine, Businessman Magazine. Posiada dyplom Uniwersytetu w Michigan, z zakresu znajomości języka angielskiego jako drugiego języka

Grażyna Żarlicka

Auditor ISO

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu systemów zarządzania ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001/ISO 45001, Wewnętrznego Systemu Kontroli (WSK) jako konsultant oraz auditor wewnętrzny i zewnętrzny jednostek certyfikujących.
Od wielu lat nadzoruje i doskonali system zarządzania ISO 9001, ISO 22000 i ISO 27001 w firmie logistycznej, pełniąc funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Systemu Zarządzania.
Prowadzi liczne szkolenia otwarte oraz zamknięte. Realizowała szkolenia i wykłady dla jednostek samorządu terytorialnego, firm produkcyjnych, handlowych i usługowych w tym w ramach współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Jakości Zarządzania POLISOLAB, Klubem POLSKIE FORUM ISO 9000, Centrum Edukacji Grupy ORLEN, a także dla studentów na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Politechniki Warszawskiej na Wydziale Mechatroniki w Instytucie Metrologii i Inżynierii Biomedycznej.

Damian Puchniarz

MS PowerPoint / Autoprezentacja

Absolwent Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na wszystkich szczeblach struktury sprzedażowej w polskich firmach korporacyjnych. Kilkuletnie doświadczenie w dziale szkoleń Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z wspieraniem działów sprzedaży w zakresie kreacji skutecznych rozwiązań sprzedażowych i marketingowych. Z zamiłowania trener-praktyk charakteryzujący sie efektywnym językiem przekazu dydaktycznego, który przeszkolił ponad 800 osób. Tworzył i prowadził prezentacje dla wyższego szczebla kierowniczego. W sposób praktyczny i zaawansowany wykorzystuje wiedzę z zakresu PowerPointa w prowadzonych przez siebie szkoleniach i kursach.

Ekspert Zarządzanie Projektami

IPMA D i C; MS Project 2016

Ekspert One Step Up

Zarządzanie zmianą / Autorytet

Trener z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym w nauczaniu ludzi dorosłych. Szkoleniowiec, trener i konsultant wspierający wdrażanie idei i narzędzi LEAN Manufacturing, asesor w programach rekrutacyjnych, audytor, coach. Wykształcenie wyższe, pedagogiczne oraz Trener sportowy I klasy, studiował m.in. Psychologię Motywacji w Organizacji,
Prowadzenie szkoleń i warsztatów rozwojowych dla pracowników firm i instytucji z całego kraju w różnych branżach i specjalizacjach – od administracji publicznej i niepublicznej po firmy produkcyjne, automotive, przetwórcze i handlowo-usługowe.
Realizacja kilkuset szkoleń dla liderów obszarów, brygadzistów, mistrzów i kierowników produkcji w zakresie rozwoju kompetencji przywódczych, budowania efektywnych zespołów, wspierania systemów Kaizen, prowadzenia instruktarzy wg metodologii TWI, pomoc przy wdrożeniach metodologii 5S itp..

Ekspert MS Excel, MS Office, MS Access

MS Excel

Absolwent magisterskich studiów na wydziale matematyki Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz studiów podyplomowych z Informatyki na Uniwersytecie Wrocławskim. Ekspert w dziedzinie szkoleń komputerowych pakiet MS Office, w szczególności MS Word, MS Excel, MS Access na wszystkich poziomach zaawansowania. Charakteryzuje się przystępnym i efektywnym językiem przekazu dydaktycznego, potrafiąc w zrozumiały sposób omówić i wytłumaczyć złożone funkcje danego programu, za co bardzo jest chwalona przez uczestników szkoleń. Osoba cierpliwa i bardzo rzetelna w przekazywaniu wiedzy dla uczestników w różnym wieku.

Eksperci BTI

Master Class Business Speakers

Cykl szkoleń prowadzony przez czterech ekspertów:

  • Jerzy Zientkowski
  • Maciej Orłoś
  • Szymon Lach
  • Marcin Sebastian Rogowski

Eksperci BTI

Master Class Coach & Mentor

Cykl szkoleń prowadzony przez czterech ekspertów:

  • Marcin Sebastian Rogowski
  • Szymon Lach
  • Patrycja Korpacka-Błaszczuk
  • Mariusz Błaszczuk

Kontakt

Damian Puchniarz

Kierownik działu handlowego

Bartosz Bartczak

Partner biznesowy

Krzysztof Słowik

Partner biznesowy

zobacz więcej

OneStepUp Sp. z o. o.

Biuro: Al. Jerozolimskie 202

02-486 Warszawa

Biuro czynne:

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Rozumiem