Absolwentka Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, specjalizacja: Zarządzanie zasobami ludzkimi, Rekrutacja i Selekcja Pracowników, Psychoedukacja – praca metodami aktywnymi, Trening i Warsztat Psychologiczny. Prowadziła badania nad zwiększeniem efektywności szkoleń wg badań Richarda Feldera i Barbary Soloman nad stylami uczenia się. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski.
Ponad piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych. W 2008 roku ukończyła Akademię Coachingu Biznesowego i kontynuowała naukę w rocznej Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich.
Wieloletnie doświadczenie trenerskie z zakresu coachingu biznesowego, sprzedaży, negocjacji handlowych oraz obsługi klienta. Jako trener wewnętrzny w spółce Internet Group SA, szkoliła kadrę zarządzającą, handlowców oraz pracowników obsługi klienta. Działająca od 2000 r. spółka, to jeden z pierwszych w Polsce holdingów wyspecjalizowanych w projektowaniu i wdrażaniu programów marketingowych wspierających sprzedaż w obszarze mediów i nowych technologii. Tworzyła i wdrażała tam standardy obsługi klienta, zarządzała i wspierała kampanie sprzedażowe oraz infolinie, zapewniała rozwój, szkoleniowy i wsparcie coachingowe dla pracowników wszystkich szczebli. Była odpowiedzialna, za jakość kontaktów z klientami oraz efektywność kampanii sprzedażowych.
Doświadczenie w tworzeniu standardów obsługi klienta zdobywała prowadząc duże projekty obsługowe między innymi dla takich firm jak Sephora Polska oraz Rossmann Supermarkety Drogeryjne, gdzie wdrażała narzędzia szkoleniowe i rozwojowe. Kolejne projekty dla Polskiej Spółki Gazownictwa, Sklepów CCC, Levi Strauss oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, połączone były z kompleksowym badaniem potrzeb szkoleniowych, tworzeniem opisów stanowisk oraz wprowadzaniem kompetencyjnych systemów ocen okresowych. Współtworzyła nowe standardy obsługi nastawione na klienta oraz długofalowe projekty połączone z serią szkoleń dla pracowników oraz Kadry Kierowniczej.
Specjalizuje się w realizacji sesji szkoleniowych z zakresu:
- efektywnej komunikacji z klientem,
- budowania wizerunku marki,
- profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta,
- radzeniu sobie z trudnymi klientami,
- autoprezentacji i wystąpień publicznych,
- organizacji czasu pracy
- budowania kompetencji kierowniczych,
- zarządzania zasobami ludzkimi,
- budowania zespołu,
- motywacji i pozyskiwania klientów.
Wspomagała także działy HR Firm, poprzez rozwój kadry trenerskiej.