Marta Miechowicz

Absolwentka Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, specjalizacja: Zarządzanie zasobami ludzkimi, Rekrutacja i Selekcja Pracowników, Psychoedukacja – praca metodami aktywnymi, Trening i Warsztat Psychologiczny. Prowadziła badania nad zwiększeniem efektywności szkoleń wg badań Richarda Feldera i Barbary Soloman nad stylami uczenia się. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski.

Ponad piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych. W 2008 roku ukończyła Akademię Coachingu Biznesowego i kontynuowała naukę w rocznej Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich.

Wieloletnie doświadczenie trenerskie z zakresu coachingu biznesowego, sprzedaży, negocjacji handlowych oraz obsługi klienta. Jako trener wewnętrzny w spółce Internet Group SA, szkoliła kadrę zarządzającą, handlowców oraz pracowników obsługi klienta. Działająca od 2000 r. spółka, to jeden z pierwszych w Polsce holdingów wyspecjalizowanych w projektowaniu i wdrażaniu programów marketingowych wspierających sprzedaż w obszarze mediów i nowych technologii. Tworzyła i wdrażała tam standardy obsługi klienta, zarządzała i wspierała kampanie sprzedażowe oraz infolinie, zapewniała rozwój, szkoleniowy i wsparcie coachingowe dla pracowników wszystkich szczebli. Była odpowiedzialna, za jakość kontaktów z klientami oraz efektywność kampanii sprzedażowych.

Doświadczenie w tworzeniu standardów obsługi klienta zdobywała prowadząc duże projekty obsługowe między innymi dla takich firm jak Sephora Polska oraz Rossmann Supermarkety Drogeryjne, gdzie wdrażała narzędzia szkoleniowe i rozwojowe. Kolejne projekty dla Polskiej Spółki Gazownictwa, Sklepów CCC, Levi Strauss oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, połączone były z kompleksowym badaniem potrzeb szkoleniowych, tworzeniem opisów stanowisk oraz wprowadzaniem kompetencyjnych systemów ocen okresowych. Współtworzyła nowe standardy obsługi nastawione na klienta oraz długofalowe projekty połączone z serią szkoleń dla pracowników oraz Kadry Kierowniczej.

Specjalizuje się w realizacji sesji szkoleniowych z zakresu:

  • efektywnej komunikacji z klientem,
  • budowania wizerunku marki,
  • profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta,
  • radzeniu sobie z trudnymi klientami,
  • autoprezentacji i wystąpień publicznych,
  • organizacji czasu pracy
  • budowania kompetencji kierowniczych,
  • zarządzania zasobami ludzkimi,
  • budowania zespołu,
  • motywacji i pozyskiwania klientów.

Wspomagała także działy HR Firm, poprzez rozwój kadry trenerskiej.

Szkolenia prowadzone przez Martę w One Step Up:

Zarządzanie sobą w czasie – efektywne planowanie i realizacja zadań

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne – narzędzia budowania wizerunku i prowadzenia spotkań

Trening budowania asertywności w środowisku biznesowym

Kontakt

Bartosz Bartczak

Partner biznesowy

Krzysztof Słowik

Partner biznesowy

Damian Puchniarz

Kierownik działu handlowego

zobacz więcej

One Step Up Sp. z o. o.

Al. Jerozolimskie 202

02-486 Warszawa

Biuro czynne:

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00