Lidia Borkowska

Praktyk biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, produkcyjnej, IT  i finansowej, które zdobywała jako Kierownik Działu Szkoleń, HR Business Partner i Kierownik Personalny w takich firmach jak: PTK Centertel (Operator sieci Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (Operator sieci T-Mobile) i Lotte Wedel. Jako Head of HR w ProService Finteco odpowiadała także za wspierała wdrożenia zmian w ramach procesów fuzji i przejęć (M&A).

Absolwentka andragogiki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany Konsultant DISC D3. Realizuje projekty doradczo-rozwojowe z zakresu zarządzaniem zmianą, budowania kultury organizacyjnej, tworzenia efektywnych struktur pracowniczych, kreowania strategii firmowych oraz strategii personalnych m.in. onboarding, systemy ocen pracowniczych, systemy motywacyjne, systemy szkoleń, model kompetencji, zarządzanie talentami, wycena stanowisk, model business partneringu, programy wellbeingowe, programy CSR i EB, offboarding. Tworzy i wdraża standardy obsługi Klienta w zespołach obsługi Klienta i zespołach sprzedażowych, a także standardy pracy zespołów trenerskich. Prowadzi audyty struktur organizacyjnych, procesów HR i procesów customer service.

 

Współtworzyła i realizowała strategiczne projekty ogólnofirmowe, między innymi:

  • rebranding marki Idea na Orange (m.in. przygotowanie facylitatorów zmiany, wdrożenie programu szkoleń z zakresu zmiany, wartości i kultury organizacyjnej
    oraz oferty dla Klientów, szkoleniami objęto ok. 3500 osób),
  • wdrożenie Customer Relationship Management w kanale sprzedaży i obsługi Klienta (m.in. przygotowanie modelu kompetencji, przygotowanie Trenerów, szkoleniami objęto ok. 2000 osób)
  • wdrożenie kultury organizacyjnej po zmianie właściciela firmy Lotte Wedel (m.in. współtworzenie katalogu wartości ogólnofirmowych i modelu kompetencji, przygotowanie komunikacji do Pracowników sprzedaży, prowadzenie szkoleń dla Pracowników liniowych i Menedżerów, dostosowanie procesów HR do założeń nowej kultury, facylitacja rocznych spotkań Kierowników Sprzedaży służących ocenie wyników pracy i kompetencji),
  • opracowanie i uruchomienie programu rozwojowego „Alchemia Menadżera Sprzedaży” dedykowanego kadrze menedżerskiej sił sprzedaży detalicznej (m.in. szkolenia, coachingi, doradztwo, szkoleniami objęto ok. 170 osób),
  • dwuletni projekt rozwojowo-szkoleniowy „Działania ponad standard” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) dedykowany ok. 2500 osób (m.in. przygotowanie wniosku, nadzór nad przebiegiem projektu, opiniowanie i przygotowanie programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, zaangażowania i motywowania pracowników, zarządzania zmianą, szkoleniami objęto ok. 2500 osób),
  • przygotowanie programu wdrożenia nowego pracownika (on-boarding) ogólnofirmowego oraz programów profilowanych (m.in. szkolenia, zadania wdrożeniowe i rozwojowe, podręcznik, ankieta satysfakcji),
  • opracowanie i wdrożenie standardu pracy w kanale sprzedaży i obsługi Klienta.

W ramach realizowanych projektów przygotowywała i prowadziła autorskie gry symulacyjne, które pomagały we wdrażaniu standardów obsługi klienta i sprzedaży.

Specjalizuje się w szkoleniach z następujących tematów:

  • Analiza potrzeb szkoleniowo-rozwojowych;
  • Projektowanie budżetów szkoleniowych,
  • Badanie efektywności szkoleń,
  • Selekcja i rekrutacja pracowników,
  • Rola mentoringu w rozwoju firmy,
  • Efektywne wprowadzanie zmian (w tym rebranding, outplacement)
  • Coaching jako narzędzie rozwoju.
  • Profesjonalna Obsługa Klienta,
  • Telefoniczna Obsługa Klienta/Telemarketing,
  • Pokonywanie obiekcji Klienta,
  • Techniki Sprzedaży,
  • Autoprezentacja,
  • Asertywność,
  • Skuteczna komunikacja werbalna i pozawerbalna,
  • Radzenie sobie ze stresem,
  • Radzenie sobie z wypaleniem zawodowym,
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów,
  • Radzenie sobie z konfliktami,
  • Równowaga pomiędzy pracą a życiem osobistym,
  • Prowadzenie spotkań,
  • Zarządzenie zespołem,
  • Zaangażowanie i motywowanie pracowników,
  • Delegowanie zadań,
  • Sztuka prezentacji,
  • Train the Trainers,
  • Budowanie efektywnego zespołu trenerskiego.
Szkolenia prowadzone przez Lidię w One Step Up:

Zarządzanie zmianą w organizacji – menadżer w świecie VUCA

Onboarding – wdrożenie nowego pracownika

Efektywna rekrutacja i selekcja

Komunikacja międzypokoleniowa czyli efektywne zarządzanie pokoleniami Baby Boomers, X, Y, Z i Alfa

Jak radzić sobie z wyzwaniami świata BANI

HR Project Management – jak sprawnie zarządzać projektami HR

Kontakt

Bartosz Bartczak

Partner biznesowy

Krzysztof Słowik

Partner biznesowy

Damian Puchniarz

Kierownik działu handlowego

zobacz więcej

One Step Up Sp. z o. o.

Al. Jerozolimskie 202

02-486 Warszawa

Biuro czynne:

Poniedziałek - Piątek

8.00 - 16.00